گروه بازرگانی طاها | ارائه تمامی خدمات مربوط به واردات و صادرات

طاها تجارت - اصلی

راهنمای کامل خرید آنلاین از فروشگاه‌های کره جنوبی

چگونه از کره جنوبی خرید کنیم

در عصری که خرید آنلاین به یک روش محبوب و راحت برای گرفتن کالاهای مورد نیاز تبدیل شده، برای خرید محصولات باکیفیت کره جنوبی دیگر نیاز به سفرهای طولانی و گران قیمت ندارید. اما ممکن است برایتان سوال شده باشد که چگونه از کره جنوبی خرید کنیم؟

خوشبختانه امروزه با فروشگاه‌های آنلاین معتبر کره ای، می‌توانید با چند کلیک آسان، محصولات مورد علاقه خود از آرایشی و بهداشتی گرفته تا لوازم خانگی، لباس و گجت‌های دیجیتالی را سفارش دهید.

انتخاب فروشگاه‌های معتبر

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه از کره جنوبی خرید کنیم، انتخاب فروشگاه آنلاین مناسب، اولین و مهم‌ترین گام برای یک تجربه خرید موفق است. در میان سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید. برای این‌ کار باید معیارهایی مانند شهرت فروشگاه، کیفیت محصولات، تنوع انتخابات و سرعت ارسال را  در نظر بگیرید.

در ادامه برخی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های کره جنوبی را معرفی می‌کنیم:

G-market

G-market یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین برای مشتریان داخلی و خارجی کره است. سازماندهی خوب، محصولات متنوع و قابلیت رهگیری سفارشات از مزایای خرید از این سایت هستند. این فروشگاه آنلاین در زمینه ارسال سریع نیز شهرت خوبی دارد.

Auction

این فروششگاه برای علاقه‌مندان به برندهای بزرگ کره‌ای و بین‌المللی، می‌تواند انتخاب جذابی باشد. روابط قوی این سایت با شرکت‌های معتبر به شما اجازه می‌دهد محصولات آنها را با بهترین قیمت تهیه کنید.

Coupang

از میان فروشگاه‌های آنلاین کره جنوبی، Coupang از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این سایت محبوب هم اپلیکیشن دارد و هم وب سایت، که در آن می‌توانید هر چیزی را از ماسک صورت تا غذاهای کنسرو شده پیدا کنید. نکته جالب درباره Coupang این است که سفارشات شما در کمتر از 24 ساعت به درب منزلتان در کره ارسال می‌شود.

Ooey dewy

این سایت برای خرید محصولات آرایشی و زیبایی محبوب کره‌ای، گزینه عالی است. طراحی زیبا و امکان دریافت تخفیف‌های ویژه از جمله مزایای این فروشگاه آنلاین است.

چگونه از کره جنوبی خرید کنیمچگونه از کره جنوبی خرید کنیم
خرید آنلاین از فروشگاه معتبر کره جنوبی

روش‌های پرداخت بین‌المللی

اکنون که فهمیدید چگونه از فروشگاه‌های آنلاین کره جنوبی خرید کنیم، شاید برایتان سوال باشد که بعد از خرید از چه طریقی می‌توانیم به صورت امن هزینه آن را پرداخت کنیم؟ بسیاری از سایت‌های خرید آنلاین کره‌ای، بخش‌هایی را در وب‌سایت‌های خود برای آموزش روش‌های پرداخت و همچنین پاسخ به سوالات متداول مشتریان درباره پرداخت آنلاین اختصاص داده‌اند. با مراجعه به این بخش‌ها می‌توانید اطلاعات لازم را کسب کنید.

امروزه اکثر سایت‌های معتبر، گزینه‌های مختلفی را برای پرداخت آنلاین از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا و مسترکارت ارائه می‌دهند. این روش یکی از راحت‌ترین و امن‌ترین راه‌ها برای پرداخت هزینه خریدهای آنلاین از کره است.

علاوه بر این، برخی از این فروشگاه‌ها امکان پرداخت از طریق سیستم‌های پرداخت الکترونیکی جهانی مانند PayPal را نیز فراهم کرده‌اند. این گزینه برای افرادی که از کارت اعتباری بین المللی برخوردار نیستند، بسیار مناسب است.

در صورتی هم که ترجیح می‌دهید بعد از دریافت سفارش هزینه آن را پرداخت کنید، حواله‌های بانکی یا پرداخت از طریق سیستم‌های انتقال وجه آنلاین نیز گزینه‌های مناسبی هستند.

صادرات از کره جنوبی با همراهی طاها تجارت

نکات گمرکی و واردات

هنگامی‌که از فروشگاه‌های آنلاین در کره جنوبی خریدی انجام دهید، پس از ثبت سفارش، فروشنده کالا را برای شما ارسال می‌کند. در مرحله بعد، محموله وارد گمرک کشور می‌شود و فرآیند گمرکی آغاز می‌گردد.

  • در ابتدا باید اسناد و مدارک لازم مثل فاکتور خرید، برگه‌های حمل و نقل، مجوزهای لازم و… را تهیه کنید.
  • در مرحله بعد کالا توسط کارشناسان بررسی می‌شود و اگر نیاز به مجوز داشته باشد باید اقدام به گرفتن مجوز و دادن مدارک لازم به گمرگ کنید.
  • بعد از اینکه تعرفه گمرگ مشخص شد، باید برای تحویل کالا آن را پرداخت کنید.
  • علاوه بر حقوق گمرکی، هزینه‌های دیگری نیز برای ترخیص کالا از گمرک باید پرداخت کنید. این هزینه‌ها شامل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و … است.
هزینه گمرگ در خرید آنلاین از کره
واردات از کره جنوبی و پرداخت حق گمرگ

لازم به ذکر است که بهتر است واردات کالا‌های مورد نظرتان را به کمک شرکت‌های حمل و نقل و خدمات کارگو و حمل و نقل از کره جنوبی انجام دهید تا هیچ‌گونه مشکلی در این فرآیند برایتان ایجاد نشود.

بهترین دسته‌بندی کالاها برای خرید

خرید آنلاین از سایت‌های کره می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش باشد، به شرطی که بدانیم دنبال چه می‌گردیم و چگونه بهترین دسته بندی کالا‌ها را از کره جنوبی خرید کنیم. با توجه به تنوع گسترده محصولات کره‌ای، انتخاب از میان گزینه‌های فراوان معمولا گیج‌کننده است. از این رو، یک دسته‌بندی مناسب برای کالاهای کره‌ای می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید باشد.

یکی از پرطرفدارترین دسته‌ها، آرایشی و بهداشتی است. برندهای کره‌ای در این زمینه شهرت زیادی دارند. از ماسک‌های صورت گرفته تا لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو، همه را در این دسته پیدا می‌کنید.

دسته دیگر، پوشاک و اکسسوری‌ها هستند. اگر به مد علاقه‌مند هستید، از لباس‌های روزمره گرفته تا شیک‌ترین طرح‌های کره‌ای را در این گروه پیدا می‌کنید. کفش، کیف، کمربند و لوازم جانبی دیگر نیز بخشی از این دسته محسوب می‌شوند.

اما خرید از کره جنوبی فقط به آرایشی و پوشاک محدود نمی‌شود. گجت‌ها و لوازم دیجیتال یکی دیگر از بهترین دسته‌بندی کالاها برای خرید هستند؛ مانند گوشی‌های موبایل، لپ‌تاپ، تبلت و تجهیزات صوتی و تصویری با آخرین تکنولوژی‌ها.

علاقه‌مندان به خانه‌داری نیز می‌توانند انواع لوازم آشپزخانه، ظروف، لوازم تزئینی و اثاثیه منزل را از فروشگاه‌های آنلاین کره خریداری کنند.

پشتیبانی و خدمات مشتریان

هنگام خرید آنلاین، ممکن است دچار سوالات مختلفی شوید که نیاز به پشتیبانی فوری دارید. فروشگاه‌های معتبر کره ای، اهمیت ویژه ای برای رضایت مشتری قائل هستند و به همین دلیل، تیم‌های پشتیبانی خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. این تیم‌ها معمولا به چندین زبان از جمله انگلیسی، کره ای، ژاپنی و چینی آموزش دیده اند تا بتوانند با مشتریان بین‌المللی خود ارتباط بگیرند.

پشتیبانی و خدمات مشتریان در خرید آنلاین از کره جنوبی
پشتیبانی و خدمات مشتریان در خرید آنلاین از کره جنوبی

روش‌های مختلفی برای برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی در این سایت‌ها وجود دارد. شما می‌توانید از طریق ایمیل، تلفن، چت آنلاین یا حتی شبکه‌های اجتماعی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید. این کارشناسان، سوالات شما را به صورت تخصصی پاسخ می‌دهند.

پشتیبان‌ها در مورد شرایط ارسال، هزینه‌های گمرکی، انتخاب سایز، رنگ و مدل مناسب، روش‌های پرداخت و حتی این سوال که چگونه از کره جنوبی خرید کنیم و هر مشکل دیگری که در فرآیند خرید با آن مواجه می‌شوید، شما را راهنمایی می‌کنند.

خدمات پس از فروش هم یکی دیگر از مزایای خرید از سایت‌های معتبر کره ای است. اگر کالایی که دریافت کرده اید نقص یا ایرادی داشت، می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

جمع بندی

اگر نمی‌دانید که چگونه از کره جنوبی خرید کنیم، کافیست به یکی از فروشگاه‌های آنلاین و معتبر کره ای از جمله   Coupang، 11street، G-market، Auction یا Ooey dewy مراجعه کنید و از پشتیبان‌های این فروشگاه‌ها برای انجام خریدتان راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. این سایت‌های شناخته شده، تنوع گسترده‌ای از محصولات آرایشی، پوشاک، گجت‌های دیجیتال و لوازم خانگی را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کنند.

همچنین می‌توانید صفر تا صد فرآیند خریدتان را به طاها تجارت بسپارید و کالایتان را درب منزل تحویل بگیرید.

طاها تجارت

سوالات متداول

آیا می‌توان از فروشگاه‌های کره خرید آنلاین انجام داد؟

می‌توانید با استفاده از خدمات واسطه خرید، به راحتی و بدون هزینه اضافی از تمامی‌سایت‌های خارجی از جمله سایت‌های کره ای خریدهای خود را انجام دهید.

چگونه می‌توانم فروشگاه آنلاین معتبر و مطمئنی را برای خرید انتخاب کنم؟

برای انتخاب یک فروشگاه آنلاین معتبر از کره جنوبی، به نکاتی مانند شهرت و محبوبیت آن سایت، تنوع محصولات، کیفیت خدمات و سرعت ارسال توجه کنید. سایت‌هایی مانند Coupang، G-market، 11street و Auction از فروشگاه‌های پرطرفدار و مطمئن کره هستند.

چگونه از کره جنوبی خرید کنیم؟

برای شروع فرآیند خرید، ابتدا سایت مورد نظر را انتخاب و محصول دلخواه‌تان را پیدا کنید و بقیه مراحل خرید از سایت‌های کره جنوبی، پرداخت ارزی، دریافت کالا از خارج از کشور، ارسال به ایران و ترخیص کالا از گمرک را انجام دهید. با کمک طاها تجارت می‌توانید همه این فرایند را به ما بسپارید.

کدام محصولات کره ای، در این محبوب‌تر هستند؟

محصولات کره ای در دسته بندی‌های مختلفی از جمله لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی، میوه‌ها و خوراکی‌های کره ای در ایران بسیار پرطرفدار و محبوب هستند و می‌توانید به صورت عمده و یا خرد آنها را بخرید.

جهت ارتباط با ما و دریافت مشاوره تخصصی فرم زیر را تکمیل نمایید.