گروه بازرگانی طاها | ارائه تمامی خدمات مربوط به واردات و صادرات

راهنمای کامل واردات لوازم آرایشی از کره جنوبی به ایران

راهنمای کامل واردات لوازم آرایشی از کره جنوبی به ایران

لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از پرسودترین محصولات برای واردات هستند. از آنجایی که مصرف لوازم آرایشی در ایران بسیار بالا است، بازار بسیار پررونقی برای لوازم آرایشی و بهداشتی در کشورمان به وجود آمده است. همچنین این موضوع که تولیدات داخلی در زمینه لوازم آرایشی کم است، واردات این محصولات را به گزینه‌ای بسیار هوشمندانه تبدیل می‌کند. کره جنوبی یکی از کشورهای موفق و پیشرو در زمینه تولید لوازم آرایشی است که اخیرا واردات لوازم آرایشی کره جنوبی آغار شده و این محصولات در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. واردات از کره جنوبی که دارای ویژگی های متعددی است. در این مقاله سعی داریم به بخشی از آن و به توضیح مراحل و قوانین واردات لوازم آرایشی کره جنوبی می‌پردازیم.

مراحل واردات لوازم آرایشی کره جنوبی

واردات لوازم آرایشی و بهداشتی نیز مانند تمامی محصولات دیگر مراحل و شرایط خاص خود را دارد. شما باید با شناسایی بازار هدف، محصولات پرفروش، برندهای مطرح و… بهترین محصولات را برای واردات انتخاب نمایید. در ادامه به مهم‌ترین مراحل واردات لوازم آرایشی کره جنوبی می‌پردازیم.

لوازم آرایشی مختلف به صورت منظم در کنار هم
واردات لوازم آرایشی کره جنوبی دارای مراحلی می باشد.

تشخیص لوازم آرایشی پرمصرف

 در آغاز باید تصمیم گیری کنید که کدام یک از لوازم آرایشی بیشترین مصرف را دارد. این تصمیم گیری شما می‌تواند با آنالیز بازار و یا پرسش از فروشندگان لوازم آرایشی نوع محصول و برندهای پرفروش و پر مصرف را در بازار ایران پیدا نموده و برای واردات آن‌ها اقدام نمایید. زیرا تنها در این صورت است که شما می‌توانید سود مناسبی از واردات خود بدست آورید. البته به این نکته مهم توجه داشته باشید که واردات محصولاتی مانند کرم‌های ضد آفتاب و کرم‌های مراقبتی پوست، انواع فوندانسون‌ها (پودر-مایع-کرم)، محصولات آرایشی مثل رژ، مداد، برق لب و لاک ناخن به کشور ممنوع است.

یافتن بهترین منبع تامین لوازم آرایشی

 در این مرحله باید یک شرکت و یا تامین کننده معتبر را انتخاب نمایید. این تامین کننده باید بتواند نیازهای شما را به عنوان وارد کننده برطرف نموده و به اندازه‌ای مورد نیاز، محصول در اختیار شما قرار دهد. همچنین این تامین کننده باید دارای اعتبار بالایی بوده و قابل اطمینان باشد؛ زیرا این موضوع نیز به صورت مستقیم برروی میزان سود شما تاثیر گذار است.

بستن قرارداد با تامین کننده

 پس از یافتن تامین کننده مناسب، شما باید قراردادی شفاف با تامین کننده مورد نظرتان ببندید. این قرارداد باید شامل بندهایی مانند قیمت نهایی، تاریخ پرداخت هزینه، زمان ارسال بار و نحوه ارسال بار باشد. سعی کنید تمامی جزئیات کار را در قرارداد به صورت شفاف و واضح بیاورید.

تعیین روش ارسال لوازم آرایشی

 لوازم آرایشی جزو محصولات بسیار حساس هستند که در زمان ارسال ممکن است دچار خرابی شوند. به همین دلیل تامین کننده باید با روشی این محصولات را ارسال نماید که در طول مسیر مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید. اگر محصولات شما از نوعی هستند که در زمان ارسال باید در دما و شرایط خاصی نگهداری شوند، بهتر است ارسال به جای روش ارسال بار دریایی از کره جنوبی ، از روش ارسال هوایی استفاده کنید.

ترخیص لوازم آرایشی از گمرک

 برای ترخیص لوازم آرایشی از گمرک، باید مدارکی را به سازمان امور گمرک کشور ارائه نمایید. گواهی تامین کننده، گواهی بهداشت محصول و برچسب اصالت برخی از مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا از گمرک هستند. همچنین ترخیص لوازم آرایشی دارای پیچیدگی‌ها و شرایط خاص خود است که برای تسریع این روند می‌تواند از یک ترخیص کار معتبر کمک بگیرید.

مزایای لوازم آرایشی کره جنوبی

لوازم آرایشی کره‌ای به دلیل نوآورانه بودن، کیفیت بالا، تاثیر آنی و زیاد و همچنین قیمت مقرون به صرفه در تمامی دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به افزایش محبوبیت این محصولات در بازار کشور ما، واردات لوازم آرایشی کره جنوبی در سال‌های اخیر رواج یافته است. در ادامه مزایای لوازم آرایشی کره‌ای را بررسی می‌کنیم.

3 نوع کرم آرایشی به رنگ سفید و قرمز و کرم در کنار هم.
لوازم آرایشی کره جنوبی دارای مزایای متعددی می باشد.

نوآوری و فناوری: تولید کنندگان لوازم آرایشی کره‌ای دائما به دنبال تکامل و نوآوری در محصولات خود هستند تا بتوانند نیازها و انتظارات مصرف کنندگان را برآورده نمایند. این شرکت‌ها با بهره بردن از جدیدترین فناوری‌ها برای تولید محولات خود استفاده می‌کنند.

تنوع بالا: لوازم آرایشی کره‌ای دارای طیف گسترده‌ای هستند و تعداد زیادی انتخاب به مشتریان خود ارائه می‌دهند. با این کار تمامی نیازها، نگرانی‌ها و ترجیحات پوستی را در نظر گرفته و برای تمامی افراد جامعه محصولات مناسبی را تولید می‌کنند.

قیمت مقرون به صرفه: لوازم آرایشی کره‌ای بسیار با کیفیت بوده و می‌توانید آن‌ها را با قیمت مقرون به صرفه‌ای خریداری نمایید. این موضوع، باعث جلب توجه بسیاری از مصرف کنندگان به لوازم آرایشی کره‌ای شده است. مقدار و حجم لوازم آرایشی کره‌ای بسیار مناسب بوده و همچنین از کیفیت مناسبی برخوردار هستند؛ به همین دلیل می‌توان گفت ارزش بالایی نسبت به هزینه پرداختی دارند.

قوانین گمرکی واردات لوازم آرایشی کره جنوبی

واردات لوازم آرایشی کره جنوبی به ایران مانند تمامی محصولات کشورهای دیگر دارای قوانینی است که لازم است در زمان واردات آن‌ها را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از:

  • اجازه واردات: برای واردات لوازم آرایشی نیاز به اخذ مجوز واردات دارید. همچنین باید توجه داشته باشید که واردات برخی لوازم آرایشی و بهداشتی طبق قوانین کشورمان ممنوع است. باید پیش از واردات مجوزهای لازم را کسب نمایید.
  • تعرفه گمرکی: برای واردات لوازم آرایشی کره جنوبی مانند تمامی محصولات خارجی، نیاز به پرداخت تعرفه گمرکی (حقوق گمرکی) دارد. این تعرفه در ابتدای هر سال تعیین می‌شود.
  • محدودیت‌های تجاری: در سال‌های گذشته، واردات برخی کالاها از کشور کره جنوبی به ایران ممنوع گردیده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اتاق بازرگانی، از لیست کالاهای ممنوع شده، مطلع شوید.

 

بهترین برندهای کره‌ای برای واردات

محصولات لوازم آرایشی کره‌ای دارای انواع مختلف و برندهای متفاوتی هستند که می‌توان گفت بیشتر آن‌ها محصولات با کیفیتی هستند. اما اگر بخواهیم از بین آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنیم، می‌توانیم به برندهای

لانیژ (Laneige)
سام بای می (Some By Mi)
اتود هاوس (Etude House)
درما 101 (101 derma)
دکتر جارت (Dr Jart)
برند Beauty of Joseon
کوزارکس (COSRX)
بلیف (Belif)

اشاره نماییم. این برندها جزو پرطرفدارترین و مناسب‌ترین برندها برای واردات لوازم آرایشی کره جنوبی هستند.

لوازم آرایشی مختلف مانند رژ لب و پد و پودر به صورت شلخته در کنار هم.
بهترین برندهای لوازم آرایشی کره ای

چالش‌های واردات لوازم آرایشی کره جنوبی

واردات لوازم آرایشی با چالش‌های مختلفی در کشورما رو به رو است. یکی از این چالش‌ها تحریم‌های اقتصادی است. این تحریم‌ها سبب شده که دسترسی به برخی از محصولات آرایشی که از کشورهای تحت تحریم وارد می‌شوند، مشکل و گران باشد. همچنین این تحریم‌ها سبب شده که برخی از کشورهایی که با ایران تجارت دارند، از واردات محصولات آرایشی به کشور خودداری کره یا شرایط را برای واردات این محصولات سخت‌تر کنند. نوسانات ارزی چالش دیگری است که در سر راه واردات لوازم آرایشی قرار دارد. این محصولات با استفاده از ارز خارجی به ایران وارد می‌شوند و نوسان قیمت ارز بر قیمت نهایی این محصولات تاثیر مستقیم دارد.

نتیجه گیری

واردات لوازم آرایشی کره جنوبی یکی پرسودترین روش‌های واردات است. این محصولات امروزه در بازار ایران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. لوازم آرایشی کره‌ای دارای قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع و نوآوری بالا هستند. واردات لوازم آرایشی در ایران چالش‌هایی را دارد اما با توجه به میزان مصرف بالای لوازم آرایشی، سود این کار بسیار بالاست. مهم‌ترین نکته در واردات لوازم آرایشی کره جنوبی این است که بتوانید بهترین مارک‌های این محصولات را شناسایی نموده و از بهترین تامین کننده‌ها آن را تامین نمایید. همچنین باید قوانین گمرکی را رعایت نموده و توجه نمایید که واردات برخی لوازم آرایشی به کشورمان ممنوع است.

سوالات متداول

لوازم آرایشی کره‌ای چه مزیتی نسبت به دیگر لوازم آرایشی دارند؟

لوازم آرایشی کره‌ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. همچنین تنوع بالایی دارند و قیمت آن‌ها نیز مناسب است. این محصولات در بازار ایران از محبوبیت بالایی برخوردارند و بسیاری از افراد رو به استفاده از لوازم آرایشی کره‌ای آورده‌اند. همین موضوع باعث شده است که واردات لوازم آرایشی کره جنوبی به کاری پرسود تبدیل شود. تنها لازم است که قوانین واردات و قوانین گمرکی را رعایت نمایید. با واردات لوازم آرایشی کره‌ای مناسب می‌توانید سود خوبی از واردات کسب نمایید.

واردات لوازم آرایشی کره‌ جنوبی چه مراحلی دارد؟

برای واردات لوازم آرایشی کره جنوبی باید مراحلی مانند تشخیص لوازم آرایشی پرمصرف، یافتن بهترین منبع تامین لوازم آرایشی، بستن قرارداد با تامین کننده، تعیین روش ارسال لوازم آرایشی و ترخیص لوازم آرایشی از گمرک را طی نمایید. شناخت لوازم آرایشی پرمصرف تاثیر بالایی در میزان سود شما دارد. اگر لوازم آرایشی که وارد می‌کنید فروش خوبی نداشته باشد، نمی‌توانید سود خوبی از واردات به دست آورید. همچنین لازم است به مراحل ترخیص کالا از گمرک آشنا باشید.

جهت ارتباط با ما و دریافت مشاوره تخصصی فرم زیر را تکمیل نمایید.